ShareThis

20 жовтня, 2013

Harpyie - Willkommen im Licht (2013), Folk Metal

А цю групу я приберіг для вас ще з минулого року.Зустрічайте нове ім'я - Harpyie. І знову medieval, і знову Німеччина. Їх дебютник 2012 року видався мені не зовсім досконалим і відшліфованим, тому й не писав вам про нього. Але за рік хлопці явно додали: як в плані якості звучання, так і в плані якості самого музичного матеріалу. "Черговий клон In Extremo", напевно, подумаєте ви. Але це не так, ну, хіба що волинки й дудки їх творчість об'єднують. А вокальні партії особисто мені більше нагадують Saltatio Mortis і Morgenstern. А ще в Harpyie є чудова скрипачка із колись знатної Finisterra, яка, хоч і в годах уже бабйонка, але, судячи з кліпів, зажигає ще, дай Боже, та й партії скрипки в неї доволі цікаві. Зміна барабанщика теж пішла на користь. Однозначно новий драмер вніс свіжості і додав більше качу. Та й взагалі, здається, Harpyie знайшли своє обличчя серед тонн подібних одна на одну medieval metal групп. Я би охарактеризував стиль цих німців не просто folk metal, а nu medieval metal, або ще влучніше - modern medieval metal core. Ну, сподіваюся, заінтругував вас такими стилістичними термінами, тому негаймо часу - впєрьйод! альбум тут

Немає коментарів :

Дописати коментар