ShareThis

15 вересня, 2015

Oh, deer! – Сім Сестер (2015), Post-Rock/Screamo

Ще один доволі цікавий український реліз, щоправда досить короткий (трішки більше 18хв). Про житомирський скрімо гурт Oh, deer! раніше не чув, можливо, лиш мельком десь в афішах неформатних концертів бачив. А хлопці, виявляється, вже третій міньйон виготовили. Власне, він мені і трапився спочатку на очі, а потім у вуха. Музика "оленів" дуже нішева, а тому далеко не кожному припаде до душі. Однак сам хвакт наявності у нас таких музкоманд не може не радувати. Дарма, що тренд на скрімо в світі, як мені здається, вже відходить, зате у нас тіки зароджується і робить перші впевнені кроки. Міні-альбом "Сім сестер" мені сподобався, і зачепив він не лише мелодикою, але й цікавими україномовними текстами. Диск містить всього 7 грамотно структурованих композицій: 4 мають типовий скрімовий вокал, а у 3 інших вокаліст декламує вірші та так, що іноді здається, що то сам Сергій Вікторович, ну, той, що Жадан загестився на альбумі. Схожість, як то кажуть, "на ібличчя". Коротше, "Сім сестер" однозначно вартий уваги, а його коротку тривалість, я би навіть відніс до плюсів, ніж до мінусів. Альбум не набридає і спонукає прогнати себе ще і ще. Навіть не помітив, як вже після першого прослуховування почав сам підкрикувати "я сам океан" (із пісні "віджіланте"). кач/download 


Немає коментарів :

Дописати коментар