ShareThis

16 лютого, 2016

Аффинаж - Русские песни. Послесловие (2016), Noir-Chanson/Apocalyptic Folk/Dark Folk

Яскравим спалахом на темній неофолковій сцені Росії минулого року був альбум гурту Аффинаж "Русские песни". Не пройшло й повного року, як хлопці випустили такий собі додаток "Русские песни. Послесловие", який можна вважати новим повноцінним релізом. Переконаний, ті, хто зацінив минулорічну роботу, будуть також у захваті від "послєсловія". Ще більш пронікновєнно і глубоко, драматично і депресивно та, звісно, мегамелодично. Радує, що трапляються такі свіжі якісні неофолкові сюрпризи. забрати/download



студійний лайв відос із свіжого

студійний лайв відос з минулорічного

2 коментарі :

  1. Дмитрику, я, канєчна, дико ізвіняюсь, але мушу сказати своє "фе!"
    Ти сам інколи передивляєш свої пости? 95% усього -- фольк, дарк-фольк, неофольк і така інша срань! Я, чесно кажучи, в шіці!
    Мені здається, треба принципово вирішити: або ти пишеш для себе і ніде це не друкуєш, або для людей і намагаєшся зробити це цікаво. А цікаво тоді, коли різноманітно. Може, варто розширити видкоколо? Я не кажу, щоби ти слухав брутал-дет або роу-блек. Але є ж, окрім фолку, купа жанрів, які тобі до душі, пиши про них.
    Іще одне: я не буду вкотре згадувати, що левовий шмат гуртів, яких ти піариш, -- язичницькі, але мені здається неправильним, що, з огляду на відомі події, в тебе так багато новомордовських... ой, русскіх!
    Нє сєрчай. Це від небайдужості.

    ВідповістиВидалити
  2. Діар Владімір, дякую тобі за коментар. Ну, ти ж знаєш, що фольк - понад усе :) Просто останнім часом з інших жанрів нічого толкового не траплялося. Далі буде, не переживай!

    ВідповістиВидалити