ShareThis

08 травня, 2019

Hammock – Universalis (2018), Ambient/Post-Rock

Тримайте порцію музички для релаксу, медитації, ну, чи як то ще кажуть, просто для сну "sleepmusic". Штатівський дует Hammrock почав свою творчу діяльність ще у 2005 році і за цей час наклепав десяток альбумів. А наприкінці минулого року видав свій одинадцятий номерний реліз, котрий отримав назву "Universalis". Рекомендую обов'язково ознайомитися всім шанувальникам ізілістенінгу, лайтембіенту та дрімпопу. воістину трансцендентний шугейз/download




залипнути

2 коментарі :

  1. Дмитрику, я поражон!
    По-перше, це старий альбом. Я принагідно нагадаю, що за вікном травень, 5-й (п'ятий) місяць року 2019-го.
    По-друге, я би цей диск нікому не рекомендував. Люблю "Хеммок", причому давно, проте обєктивно розумію, що пацани списались.
    Якби мене запитали, що слухати з їхнього доробку, відповів би: або ранні, або мій улюблений СіДі The Sleepover Series, Volume Two (2014). Ну, точно не цей фоновий шит.

    ВідповістиВидалити
  2. Ну, якщо ти уважно слідкуєш за блогом, то я ще жодного альбуму за 2019-ий не викладав :) Досі надолужую минулорічне. А по темі скажу, що як для ембіенту, то доволі й непогано.

    ВідповістиВидалити