ShareThis

02 квітня, 2013

Finntroll - Blodsvept (2013), Humppa Folk Metal

Чесно кажучи, нічого особливого від цих хвінів я вже не чекаю з часів Trollhammaren 2004 року, тому особливих надій і не мав цього разу, щоб зайвий раз не розстріюватися. І це, напевно, добре, адже результат перевершив сподівання. На новому альбому "Blodsvept" - все той же, добре знайомий, качовий humppa folk metal з фірмовою фіннтроллівською подачею та звучанням. Різниця лише в тім, (і це саме те, чого мені не вистачало на двох попередніх релізах 2010 та 2007 років) що композиції знову сповнені тією заліхвацькою чіпляючо-качаючою хітовою мелодикою. Я би відзначив певне повернення до джерел - новий альбум має дещо легше звучання од своїх двох вищезгаданих попередників, принаймні, звучить світліше і веселіше, радісніше, що я аж заностальгував за Jaktens Tid 2001 року. Втім, не обійшлося й без новизни, а саме - у багатьох композиціях клавіши імітують звук труб, до того ж меганатурально (я навіть подумав, що це справжні труби), що додало музиці ска інфлюенцій. Також радує чітке звучання банджо чи то псевдо-банджо, та й взагалі, увесь альбом звучить дуже виразно - збільшилась кількість акустичних вставок, які розбавляють традиційне хумпа лупашиво! Отже, ітіг - слухати і танцювати. Порція кантрі-ска-хумпа фолк металу чекає на вас!
тицьнути сюди для скачування

Немає коментарів :

Дописати коментар