ShareThis

13 червня, 2013

Grimfaith - Preacher Creature (2013), Gothic/Doom Metal

Довгоочікуваний мною альбом завис у часі і прийшов якось непомітно. "Preacher Creature" став другим номерним за 10-річну історію гурту, який без перебільшення можна назвати одним із найкращих в Україні в своєму стилі. Перш за все, зазначу, що більш влучним описом стилю буде extreme gothic metal, а не той, що вказаний у шапці, бо думу тут як такого немає. Особисто для мене у Grimfaith найбільше подобаєтья вокал, все ж таки Іван - вокальний красавєц (у чому не раз переконувався на живих концертах). Різноманіття вокальних партій (харшові, скрімові, чисті баритонові, а-ля Рібейро, солоденькі лавметалічні, а-ля Віле Валло) роблять музику Grimfaith багатшою, насиченішою та цікавішою. До того ж запис, як на мене, просто бездоганний - жирний гітарний саунд, потужна ритм секція, місцями навіть бластбітова, а також супермелодійні клавіші, які цього разу ще й додали всяких електронно-індустріальних фішок. Єдиний недолік - це фактична відсутність нових повноцінних пісень, адже ще у 2010 році гурт випустив ЕП, три пісні з якого й увійшли на новий доробок. Серед реально нових мені найбільше сподобалася Radioactive Rain. Також на Preacher Creature" можна почути дуже вдалу нову версію добревідомого класичного хіта гурту Sex in Heaven. Це, я вам хочу сказати, новий рівень! Я радий за цих рєбйат, вони реально підняли планку якості як своєї майстерності виконання, так і самого музичного матеріалу.

ностальгічне професійне відео з минулорічного концерту
а це ось 
сцилочка для скачування альбому

Немає коментарів :

Дописати коментар